środa, 3 kwietnia 2013

Zdecydowanie więcej niż zwykła jazda!




Ruszyła kampania promocyjna Renault Clio. Polega ona na tym, że kierowcy, którzy umówili się na jazdę próbną, otrzymali zdecydowanie więcej niż samą jazdę. Zaczyna się normalnie, do czasu naiśnięcia przycisku „Va Va Voom”. Na początku zaczyna się niewinnie, akcja z sekundy na sekunde się rozkręca by na sam koniec zafundować ostre przeżycia. Oczywiście, jest wersja dla Panów jak i również dla Pań.
Kampania ta jest świetnym przykładem wykorzystania marketingu partyzanckiego. W dzisiejszych czasach nie wystarczy zwykła reklama aby zaciekawić odbiorcę. Potrzeba czegoś oryginalnego, niekonwencjonalnego. Zamiast klasycznych rozwiązań oferuje się coś nowego, świeżego, nietypowego.
Według mnie zdecydiwanie lepiej ogląda się tego typu reklamy od tych standardowych, oklepanych.








1 komentarz: