piątek, 1 marca 2013

Let's begin


Witam wszystkich :)
Dzisiejszy krótki post służy przywitaniu was na moim blogu oraz krótkiego wyjaśnienia skąd taki pomysł i , jakie treści chciałabym  tu zamieszczać. Pragnę aby blog ten był poświęcony tematyce Public Relations, dziennikarstwie i wszystkiego co z tym powiązane. Dlaczego właśnie taka tematyka? Od października 2012 roku rozpoczęłam studia na Uniwersytecie Ekonomicznym na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Od razu chciałabym zastrzec, że nie jestem żadną specjalistką. Dopiero zaczynam swoją przygodę i będę tu zamieszczać moje doświadczenia z tym związane, przemyślenia, informacje, nowinki. Wszystko widziane oczami studentki. Także na początek proszę o wyrozumiałość.
Blog ten jest dla mnie świetnym połączeniem przyjemnego z pożytecznym. Sama dopiero się uczę, więc myślę, że ta strona przyniesie mi wiele korzyści i zmotywuje do działania a dla was mam nadzieję będzie przyjemną lekturą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz