wtorek, 26 marca 2013

Mocne kończ bez strachu




4 marca ruszyła kampania społeczna ,,Kończ bez strachu''. Spoty możemy oglądać w TVN, kinach i internecie. Młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński zachęcają do używania prezerwatywy. Oprócz tego na potrzeby kampanii zaprojektowane zostały, na przykład gry i aplikacje internetowa dostępne na profilach społecznościowych kampanii.
Kampanii zarzuca się zbytnią śmiałość.Jednakże uważam, że kampanie społeczne muszą mocno działać na emocjach, szokować aby przekaz był wyraźny i zapamiętany. Twórcą zależało również na wywołaniu dyskusji a to zdecydowanie im się udało.
Co wy myślicie o takiego rodzaju kampaniach? Czy ostry sposób ich przedstawiania jest konieczny, czy może łagodniejszy sposób byłby również skuteczny?

Więcej na temat kampanii można dowiedzieć się z oficjalnej strony: www.konczbezstrachu.pl

SPOTY:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=n-M9VJ7YgBM
http://www.youtube.com/watch?v=FYsU2VtLiS8
http://www.youtube.com/watch?v=M99RY0BRIjo


1 komentarz: