sobota, 23 marca 2013

Nike niestandardowo

Zaczynamy od akcji promocyjnych marki nike.Potrafi ona zaciekawić klientów i przedstawia oryginalny, innowacyjny sposób na promocję. W końcu dzisiaj najważniejsze jest aby odbiorca nie tyle zauważył, usłyszał, zrozumiał ale zależy nam na tym aby zareagował. Nike zdecydowanie sobie z tym poradził a to wszystko za sprawą holenderskiego studia kreatywnego, które przygotowało dla nike serię interaktywnych witryn sklepowych. Musze przyznać, że same zdjęcia już robią wrażenie. Chodzi tutaj o zaangażowanie przechodniów, wejście z nimi w interakcje, co pozwala na lepsze przedstawienie produktu oraz zbudowaniu relacji. Niestety takie witryny sklepowe można obejrzeć jedynie w Londynie.






 

W Polsce również możemy dostrzec niestandardową promocję tej marki. Ruszyła kampania Nike Air Max - Air Reinvented. Historia kultowych Air Maxów przedstawiona została na ścianach i wbudowanych w nie witrynach w tunelach przejść podziemnych pod Rondem Dmowskiego w Warszawie. Możemy zapoznać się z 26-letnią historią a także zobaczyć swoje ulubione modele.


1 komentarz: