środa, 27 marca 2013

Serce i rozum bez nudy


Najbardziej znani bohaterowie marki - serce i rozum. Chyba nie ma osoby, która by ich nie znała. Sukces zawdzięczają przede wszystkim zabawnym historią, świetnymi głosami no i ogromnym zasięgiem. Poza spotami serce i rozum może się też pochwalić świetnym fanpagem na FB. Gry słowem, komentarze i reakcje na bieżące sprawy przez co rodzi dyskusje są zdecydowanie dużym atutem. Profil jest ukierunkowany na wzbudzanie emocji i publikacji treści humorystycznych. Marka komunikuje się z fanami co przynosi efekty.
Kampania ta nie sprzedaje a dostarcza rozrywki. Serce i rozum są postaciami, które mają tworzyć wizerunek. Takim  sposobem wybierając ofertę z pewnością sobie o nich przypomnimy.
Serce i rozum są doskonałym przykładem na to jak media społecznościowe usprawniają działania public realtions. Jak na razie nic nie wskazuje na to aby miało się to zmienić.


Serce i rozum co jakiś czas zaskakują świetnym pomysłem i tak  w nowej kampanii wcielają się w role, wzorowane na popularnym programie Discovery Channel ,,Prawda czy fałsz - pogromcy mitów''. Sławna para udowadnia, że przez żołądek niekoniecznie można dojść do serca, czy serce może być z kamienia a także czy można dostać małpiego rozumu.
Kampania ,,Pogromcy mitów'' będzie realizowana na Facebooku oraz na kanałach należących do Discovery Networks. Pojawia się oczywiście spot oraz na stronie pogromcylimitow.pl, znajdziemy 6 prostych gier a osoby z największym wynikiem zostaną nagrodzone.







2 komentarze:

  1. Uwielbiam ich reklamy, faktycznie pomysł ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie reklamy o wiele lepiej się ogląda

    OdpowiedzUsuń